Sammen bygger vi virksomheder for verden

Vi er sat i verden for at forene formål og forretning. Intentionen er at skabe den mest kommercielle og meningsfulde indretning af danske virksomheder.

af DNA

Lad os først drikke en kop kaffe og undersøge om vi kan hjælpe dig. Det koster ikke noget, og det gør vi gerne.

Vores erfaring er at mange virksomheder kan flyttes markant fremad. For at forstå jeres virkelighed og være i stand til at rådgive jer på højeste højt niveau, skal vi have en relation. Vi kan ikke skabe resultater ved at gå ind og ud af virksomheden og efterlade PowerPoints og rapporter uden eksekvering.

Derfor har vi en medlemsmodel, som meget effektivt sikre, at vi konstant bevæger os fremad sammen, og hvor begge sider af bordet leverer resultater.

+60 virksomheder er allerede medlemmer

Som medlem af DNA får du fri adgang til løbende sparring og forretningsudvikling i ét kontingent (én samlet pris) – vi er altid tilgængelige og hjælper jer helt i mål. Den løbende sparring er stærkt fokuseret og kan omhandle mange aspekter.

Vi arbejder selektivt med virksomheder, men tager gerne et møde med alle for at undersøge, om der er et konkret grundlag for et samarbejde.

Vi arbejder for enkeltmandsvirksomheder til virksomheder, der omsætter for adskillige milliarder.

De fleste virksomheder er medlemmer i flere år. Vi samarbejder ikke med virksomheder mindre end 3 måneder ad gangen.

Få adgang til sparring og forretningsudvikling

Vi er stærkt kommercielle og salgsfokuserede i vores tilgang. Vi står op hver morgen for at hjælpe vores medlemmer med at vinde i et benhårdt marked, hvor produktet typisk kun er 30 % af succesen.

Det er evnen til at fjerne bullshit, organisere sig og evnen til strukturere sine projekter og eksekvere hver dag, som sikrer, at I bevæger jer meningsfuldt fremad i virksomheden.

Medlemsmodellen giver struktur og resultater

Fundamentet for at vi kan hjælpe er, at I reelt ønsker ønsker hjælp. I skal have lyst – og vi skal have lov.

Vores medlemmer er typisk ambitiøse virksomheder, der ønsker at:

• Komme videre og få hævet deres salgspotentiale markant
  • Få deres produkter, designs eller ydelser ud regionalt, nationalt eller internationalt
  • Arbejde fokuseret med at skabe resultater og ønsker hjælp til deres udfordringer
  • Bruge tiden effektivt og finder sig ikke til rette i en reaktionær branche- eller erhvervsorganisation
  • Få meget konkrete og praksisorienterede løsninger
  • Resultatorienteret rådgivning med national og international rækkevidde
  • Hurtig eksekvering og en proaktiv tilgang
Binding og udmeldelse

Binding: 1 løbende måned plus 3 måneder.

Opsigelse af medlemskabet skal ALTID ske på skrift til den partner, du refererer på det pågældende tidspunkt.

Der er IKKE mulighed for at holde pause, men du er altid velkommen til at melde dig ind og ud efter behov. Vi har mange, der kommer igen.

Fra det tidspunkt vi modtager din udmeldelse  skrifteligt gælder den løbende måned plus 3 måneder. Du vil modtaget en skriftlig bekræftelse.

Da vores udmeldelsesfrist er meget kort bliver dette princip aldrig fraveget.

Kontakt os i dag og lad os undersøge om vi har en meningsfuld fremtid sammen.

Få styr på baseline

Formål er forretning